Založ si blog

Archív: október, 2011

Nočná

Cez sklo Pozerám Na nočné Vysvietené mesto Horúca para Mi páli Obrysy pier Na konci mihalníc Slza Dve Hľadím A hádam Či máš Otvorené oči Alebo Si mi neverný S myšlienkou Mimo Môjho sveta Hľadám ťa A chcem sa Nebáť

Pokračovanie článku

Skoro novembrová

Na slamienke Prilepená Krištáľová hviezda Štipľavý mráz Za nechtami Po rebríku Schádzaš za mnou Potichúčky Očami Hladím Tvoju siluetu Bojím sa ťa Dotknúť Nech Sa nerozplynieš Ako Minulý rok

Pokračovanie článku

Ešte stále letná

Biely piesok Prilepený Na spotenú pokožku Voňajúcu Slnkom a vanilkou V červených Kvetovaných šatách Kráčam Po pláži Ľahké vlnky Šteklia Moje chodidlá Chceš Ísť so mnou?

Pokračovanie článku

Chýba mi. ..

Chýba mi Tvoj bezstarostný úsmev Keď sme na lúke Pozerali na červené nebo A jemne si hladil Moju dlaň Chýba mi Vôňa teba Čokoládovo kávová Keď sme raňajkovali O druhej poobede A smiali sa šťastím Chýba mi Písať ti Všetky moje myšlienky Lebo nie sú to Len slová Ako ty hovoríš.. Ty vieš Že táto je pre teba..

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 119789x
Priemerná čítanosť článkov: 1576x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy