Založ si blog

Nedeľná báseň: Na hodine nevery

Neodčítam ťa na nulu
Radšej
Seba vydelím dvoma
On ma vypil
Pohladil
Olízal
Bedrové kosti
Ty mi túžbou
Vášňou
Vyrazíš dych
A potom ľahko
Pobozkáš čelo
Na tele vzorec mám
Lepiacou páskou
Sa dám dokopy
V srdci len skládka
Nezmyselných citov
Na tele šmuhy
Po horúcej noci
Ale nič si nevšimneš
Máš ma rád

Nadránom si želám. ..

12.07.2012

Želám si Aby ešte chvíľu Bola tma Bruškami prstov Malými krôčikmi Cupkám Po tvojej ruke A užívam si Posledné sekundy Pred svitaním Potom ťa pošteklím Mihalnicami na ramene A postrapatím vlasy Ty len ospalo V polospánku vzdychneš A silnejšie Ma privinieš Nech ešte spím V nadýchaných perinách S vôňou levandule A nočnej lásky

Iba chvíľu

28.05.2012

Počkaj Iba chvíľu A neboj sa Ticha Bez slov Ostaneme ležať Len tak polonahí S lúčmi slnka Presvitajúcimi Cez žalúzie Poďme sa stratiť Do tmy Pod prikrývku A zachytiť Prejav života Pravidelný tlkot Kdesi tam V tebe

Májová

28.05.2012

V májovom slnku Som schúlená Do periny z padákov Mäkkej púpavy Splývam Vo vetre Plnom peľu S odtlačkom pier Trochu viac Ako purpurovým Pod kľúčnou kosťou Bozkávaš mi vlasy A vraj vieš rozlíšiť Drobný rozdiel V mojich očiach Hru svetla Pamätáš Ako si ma učil Hľadať zajtrajšok Letieť z veže Čarovať s oblakmi Ja teba Čítať básne S chuťou Nostalgickej Čiernej [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 115752x
Priemerná čítanosť článkov: 1523x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy