Založ si blog

Na konci dňa

Čakám ťa na konci dňa

Moja sladká ilúzia

Sedím a bdiem

Nad Tebou

Aby si nezanikla

V spleti reality

Dní cválajúcich

Ďaleko od seba.

 

Hladkám ťa po pamäti

 

Prikladám ústa k hraniciam vzduchu

 

Rukami objímam

Prázdnotu izby

Ty do nej vstupuješ

 

Obavy zmizli.

Nadránom si želám. ..

12.07.2012

Želám si Aby ešte chvíľu Bola tma Bruškami prstov Malými krôčikmi Cupkám Po tvojej ruke A užívam si Posledné sekundy Pred svitaním Potom ťa pošteklím Mihalnicami na ramene A postrapatím vlasy Ty len ospalo V polospánku vzdychneš A silnejšie Ma privinieš Nech ešte spím V nadýchaných perinách S vôňou levandule A nočnej lásky

Iba chvíľu

28.05.2012

Počkaj Iba chvíľu A neboj sa Ticha Bez slov Ostaneme ležať Len tak polonahí S lúčmi slnka Presvitajúcimi Cez žalúzie Poďme sa stratiť Do tmy Pod prikrývku A zachytiť Prejav života Pravidelný tlkot Kdesi tam V tebe

Májová

28.05.2012

V májovom slnku Som schúlená Do periny z padákov Mäkkej púpavy Splývam Vo vetre Plnom peľu S odtlačkom pier Trochu viac Ako purpurovým Pod kľúčnou kosťou Bozkávaš mi vlasy A vraj vieš rozlíšiť Drobný rozdiel V mojich očiach Hru svetla Pamätáš Ako si ma učil Hľadať zajtrajšok Letieť z veže Čarovať s oblakmi Ja teba Čítať básne S chuťou Nostalgickej Čiernej [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 115749x
Priemerná čítanosť článkov: 1523x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy