Založ si blog

Modrý cintorín

Som modrý cintorín
Mokrá hmla
Obraz
Zvädnutých chryzantém
Kvapkajúcich
Do dier z ľadu
Som chladný podvečer
Čo sa ponára
Do zvuku vody
Ticho mizne
Som dotyk smútku
Prelievam plynutie
Medzi prstami
Zmrznutú vôňu
Čo ostala
V tebe
Si modrý cintorín

Nadránom si želám. ..

12.07.2012

Želám si Aby ešte chvíľu Bola tma Bruškami prstov Malými krôčikmi Cupkám Po tvojej ruke A užívam si Posledné sekundy Pred svitaním Potom ťa pošteklím Mihalnicami na ramene A postrapatím vlasy Ty len ospalo V polospánku vzdychneš A silnejšie Ma privinieš Nech ešte spím V nadýchaných perinách S vôňou levandule A nočnej lásky

Iba chvíľu

28.05.2012

Počkaj Iba chvíľu A neboj sa Ticha Bez slov Ostaneme ležať Len tak polonahí S lúčmi slnka Presvitajúcimi Cez žalúzie Poďme sa stratiť Do tmy Pod prikrývku A zachytiť Prejav života Pravidelný tlkot Kdesi tam V tebe

Májová

28.05.2012

V májovom slnku Som schúlená Do periny z padákov Mäkkej púpavy Splývam Vo vetre Plnom peľu S odtlačkom pier Trochu viac Ako purpurovým Pod kľúčnou kosťou Bozkávaš mi vlasy A vraj vieš rozlíšiť Drobný rozdiel V mojich očiach Hru svetla Pamätáš Ako si ma učil Hľadať zajtrajšok Letieť z veže Čarovať s oblakmi Ja teba Čítať básne S chuťou Nostalgickej Čiernej [...]

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

koľajnice, zmena

V Nemecku horel vlak, dvaja cestujúci sú zranení

27.04.2024 06:08

Dvaja ľudia utrpeli zranenia po tom, čo regionálny vlak v južnom Nemecku zastavil použitím rýchlobrzdy a následne začal horieť.

Russia Putin

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Ondrej Lunter, župan, Michal Urda, primár, Martin Caudt

„Pľúciarov“ je zúfalo málo: Pacienti čakajú mesiace a čoraz viac ich zostáva úplne bez lekára

27.04.2024 06:00

Podľa posledných údajov NCZI na Slovensku 163 pneumologických a ftizeologických ambulancií, teda 303 lekárov a sestier, vybavilo za rok 763 709 návštev pacientov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 116671x
Priemerná čítanosť článkov: 1535x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy