Založ si blog

Ty v noci

Zaspal si pred dvoma hodinami. Dal si si ruku na oči, dych sa ti upokojil a spomalil. Sedela som vedľa teba, na zemi pri posteli. Takmer som sa nehýbala, aby som tvoj konečne pokojný spánok nenarušila. Pozorovala som ťa dlhé hodiny. Do pamäte mám vrytý každý obrys, každý tvoj pohyb. Lícne kosti, pery, viečka čo sa pohybovali, keď sa ti niečo snívalo. Obrys chrbta, keď si spal na boku, vykuknutá nôžka, keď si sa otočil. Hodiny svietiace na strope približovali ráno. Bola mi zima. Zima z vnútra, triaška sa nedala zastaviť. Aké ľahké by bolo ľahnúť si k tebe a nechať zohriať svoje premrznuté telo tvojím teplom, schúlená do tvojho objatia. Ľahké to spraviť a najťažšie na svete odolať tej predstave pohodlia. Nemohla som to spraviť ani tebe, ani nám. Hrať sa, že všetko je v poriadku, že sa ráno zobudíš na to, že ma objímaš… Že si to tak nechcel, lebo si dúfal, že som dávno odišla. Nadránom som začala zaspávať aj ja, ale strhla som sa vždy, keď si sa pohol. Rozvidnelo sa a so slnkom prišiel aj tvoj prebudený, spýtavý, smutný pohľad.

Nadránom si želám. ..

12.07.2012

Želám si Aby ešte chvíľu Bola tma Bruškami prstov Malými krôčikmi Cupkám Po tvojej ruke A užívam si Posledné sekundy Pred svitaním Potom ťa pošteklím Mihalnicami na ramene A postrapatím vlasy Ty len ospalo V polospánku vzdychneš A silnejšie Ma privinieš Nech ešte spím V nadýchaných perinách S vôňou levandule A nočnej lásky

Iba chvíľu

28.05.2012

Počkaj Iba chvíľu A neboj sa Ticha Bez slov Ostaneme ležať Len tak polonahí S lúčmi slnka Presvitajúcimi Cez žalúzie Poďme sa stratiť Do tmy Pod prikrývku A zachytiť Prejav života Pravidelný tlkot Kdesi tam V tebe

Májová

28.05.2012

V májovom slnku Som schúlená Do periny z padákov Mäkkej púpavy Splývam Vo vetre Plnom peľu S odtlačkom pier Trochu viac Ako purpurovým Pod kľúčnou kosťou Bozkávaš mi vlasy A vraj vieš rozlíšiť Drobný rozdiel V mojich očiach Hru svetla Pamätáš Ako si ma učil Hľadať zajtrajšok Letieť z veže Čarovať s oblakmi Ja teba Čítať básne S chuťou Nostalgickej Čiernej [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 116373x
Priemerná čítanosť článkov: 1531x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy